شرح وظایف :
- رسیدگی طبق آئین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
- رسیدگی به اسناد مالی (کارپردازی – حقوق پرسنل – کارکرد شرکتها و پیمانکاران جهت پرداخت حق الزحمه) وتطبیق آنها با آئین نامه و بخشنامه های صادرشده
- کنترل تنخواه – علی الحساب – پیش پرداخت – به کارپرداز و شرکتهای طرف قرارداد طبق آئین نامه مالی و معاملاتی
- بررسی قراردادها و کنترل بیمه های پیمانکاران و مفاصا حساب پیمانکار جهت آخرین پرداختی طبق قرارداد
- بررسی مالیات اسناد و بیمه پرسنلی و کسورات حقوق
- دریافت فیش های مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی جهت الصاق به مدارک مربوطه
- استعلام برخی اقلام فاکتورها و تطبیق آن با قیمت مصوب بازار
- بررسی گواهی ارزش افزوده پیمانکاران یا فروشگاه ها جهت پرداخت از دارایی
- بررسی اعلامیه های صادره ازباب تنخواه و کسورات از طرف ستاد به واحد
- پیگیری اسناد پرداخت نشده که جز (دیون ) محسوب می شوند از سالهای قبل پرسنلی و پیمانکاری
- کنترل پرداختیها به کارپرداز و کنترل سقف پرداختی به کارپرداز طبق بخشنامه جدید
- آماده کردن اسناد جهت بررسی اداره رسیدگی دانشگاه و برطرف نمودن ایرادات و رفع واخواهی مربوط به اسناد
- شناسایی اسناد کارپردازی و پیمانکاری درسیستم جهت پرداخت
- ثبت دریافتیها طبق اعلامیه های صادرشده توسط ستاد
- تطبیق کنترل دریافتیها مربوطه به ردیف های مختلف و منبع های مختلف و ثبت اسناد از ردیف های ارائه شده
- کنترل گزارشات و تطبیق گزارشات با ستاد
- بحث و مشورت درمورد دستورالعملها و موافقت نامه ها دراداره
- مطالعه بخشنامه ها – موافقت نامه ها وتطبیق ان با اسناد هزینه
- صدورسند
- اسناد بصورت تنخواه – علی الحساب – پیش پرداخت – اسناد هزینه کسراز تنخواه – استرداد ودیعه – اسناد حقوق پرسنلی و کسورات – اسناد کارکرد طرف قرارداد(شرکت – پیمانکار) صادرمیشود.