شرح وظایف:
-دارا بودن حسن خلق و روابط عمومی بالا برای برقراری ارتباط با ارباب رجوع و پرسنل
- پذیرش دقیق سرپایی ، بستری و اورژانس بر اساس دستورالعمل های آموزش داده شده
-ثبت دقیق اطلاعات هویتی وشناسایی بیماران در زمان پذیرش درفرم ها و برنامهHIS بر اساس مدارک شناسایی معتبر شامل شناسنامه وکارت ملی
-صحت سنجی اطلاعات از طریق سامانه ثبت احوال
-ثبت اطلاعات بیمار و شماره دهی پرونده از طریق کامپیوتر در بیماران سرپایی و اورژانس
-ثبت اطلاعات بیمار و شماره دهی پرونده بستری از طریق شاه کارت بر اساس سیستم شماره دهی میدل دیجیت و رنگ پرونده
-ثبت دقیق آدرس محل سکونت و شماره تماس
-تعیین بیمه از طریق رعایت کلیه موارد خواسته شده از سوی سازمانهای بیمه گر طرف قرارداد
-صحت سنجی اطلاعات بیمه از طریق سامانه ی تامین اجتماعی و خدمات درمانی و اخذ اچ آی دی
-ارتباط و هماهنگی با واحد امور مالی و واحد اسناد پزشکی در خصوص تائید برخی از اعمال جراحی بیماران تحت پوشش بیمه و اطلاع از انواع بیمه های طرف قرارداد و وضعیت قراردادهای قبلی ( تمدید یا لغو قرارداد ) جهت پرداخت ودیعه
-راهنمایی بیماران جهت به همراه داشتن مدارک مورد نیاز و انجام اقدامات پاراکلینیکی قبل از بستری شدن
-ارتباط مداوم و مستمر با بخش ها جهت اطلاع از آخرین وضعیت تخت های موجود
- هماهنگی با سوپر وایزر بالینی برای اخذ تخت بر اساس شیوه مدیریت بهینه تخت ها در صورت نبودن تخت
-گرفتن رضایت نامه های لازم در پشت برگ پذیرش بر اساس دستورالعمل جنبه های قانونی اخذ رضایت
-ارسال پرونده بیمار به بخش پس از اطمینان از آمادگی پرسنل بخش برای پذیرش بیمار