تهیه پیش نویس های کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام افزایش سالانه، انتقال، ترمیم حقوق، مرخصی، ارتقاء طبقه و رتبه کارکنان رسمی و پیمانی
- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضاهای واصله مربوط به امور استخدام، تبدیل وضع استخدامی، ترفیع، بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق بازنشستگی
- انجام امور مربوط به نیروهای طرحی
- انجام امور مربوط به ارتقاء طبقه و رتبه شغلی کارکنان با رعایت قوانین و مقررات مربوط
- انجام امور مربوط به ارزشیابی سالانه کارکنان
- تهیه گواهی کارکرد ماهیانه
- انجام امور در راستای اعتبار بخشی بیمارستا ن ها
- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدف های موردنظر
- تهیه ضوابط و دستورالعمل های لازم
- شرکت در کمیسیون ها و جلسات مختلف
- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهارنظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل
- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری
- سایر مکاتبات موردی
- تهیه گزارشات لازم